L'aumentu di i prezzi nantu à i materiali di custruzione chì si prevede di piantà à a mità di l'annu, 10 per centu aumentu da u 2020

nutizie (2)

L'aumentu di u prezzu di scossa in tutta l'industria di l'edilizia statale ùn hè micca previstu di calà per almenu altri trè mesi, cù un aumentu mediu di 10 per centu in tutti i materiali da l'annu passatu.

Sicondu l'analisi naziunale di Master Builders Australia, i tetti è i cornici di porte è finestre d'aluminiu sò cresciuti di 15 per centu, i tubi di plastica plumping sò aumentati di 25 per centu, mentre chì i materiali di custruzzione interni cum'è tappeti, vetru, pittura è gesso sò cresciuti trà 5 à 10. per centu.

U direttore generale di Master Builders Tasmania, Matthew Pollock, hà dettu chì l'aumentu di i prezzi anu seguitu i picchi in i cicli di custruzzione.
Ellu disse chì a carenza era avà chì affettanu i prudutti di finitura interna, cum'è i cartongesso è i pannelli di pavimentu.

"In principiu era di rinforzu è di maglia di trinchera, dopu sboccava in i prudutti di legnu, chì hè largamente daretu à noi, avà ci hè una carenza di pannelli di gesso è di vetru, chì hè causatu qualchì aumentu di i prezzi. iniziu in casa ", disse Pollock.

"Ma avemu ancu vistu una facilità di l'aumentu di u prezzu di u produttu annantu à l'ultimi mesi. Ci vole u tempu per rinfurzà a produzzione è u tempu per truvà novi fornituri quandu avete interruzioni di a catena di supply globale.

"I pruduttori cumincianu à ritruvà, vale à dì chì i prezzi cumincianu à livellu".
U sgiò Pollock hà dettu chì s'aspittava chì e catene di furnimentu di materiale di fornitura anu ampiamente ripresu à e dumande di produzzione da ghjugnu di questu annu.

"Questu significa chì ci hè probabilmente un pocu di dulore à vene, ma ci hè luce à a fine di u tunnel.

"Hè ghjustu dì chì avemu digià vistu un pocu sollievu in termini di pressione di prezzu".
Stuart Collins, direttore esecutivu di l'Associazione di l'Industria di l'Abitazione, hà dettu chì quandu i tassi d'interessu aumentanu, u numeru di case in custruzzione cumencia à rallentà, permettendu à migliurà l'efficienza di a catena di supply.

"Sfurtunatamente, ùn ci hè nisuna indicazione chì torneremu à i prezzi di u 2020 in ogni mumentu, postu chì a dumanda di l'abitazione hè prubabile di stà forte, sempre chì u disoccupazione ferma assai bassu".


Tempu di post: 15-mar-2022