A Divisione di Vetru Architetturale di AGC vede una dumanda crescente di "benessere" in l'edificazioni.A ghjente cerca sempre più sicurezza, sicurezza, cunfortu acusticu, luce di ghjornu è vetru d'altu rendiment.Per assicurà chì a so capacità di produzzione sia in linea cù i bisogni crescenti è più sofisticati di i clienti, AGC hà decisu d'invistisce in u più grande mercatu di l'UE, a Germania, chì hà prospettive di crescita significative per u vetru laminatu di sicurezza (grazie à u standard tedesco DIN 18008 recentemente aghjurnatu) è fundamenti solidi.A pianta di Osterweddingen di AGC hè strategicamente situata in u core di l'Europa, trà i mercati DACH (Germania, Austria è Svizzera) è l'Europa Centrale (Polonia, Repubblica Ceca, Slovacchia è Ungheria).
A nova linea di laminazione aiuterà ancu à ottimisà u trasportu di camion in tutta l'Europa, riducendu ulteriormente l'impronta di carbone di AGC, risparmiendu 1.100 tunnellate di emissioni di CO2 annu.
Cù questu investimentu, Osterweddingen diventerà una pianta cumplettamente integrata, induve u vetru standard è extra-chiaru pruduciutu da a linea di float esistente pò esse trasfurmatu in prudutti di valore aghjuntu nantu à a verniciatura, in e linee di trasfurmazioni per l'applicazioni solari, è in a linea. nova linea di laminatura.Cù sta linea di laminazione d'avanguardia di grande capacità, AGC serà dotata di un strumentu flessibile, capace di pruduce a gamma completa di prudutti laminati, da u DLF "Tailor Made Size" finu à u Jumbo "Taglia XXL", cù o senza rivestimenti high-performance.
Enrico Ceriani, VP Primary Glass, AGC Glass Europe hà commentatu, "In AGC facemu i clienti parte di u nostru pensamentu di ogni ghjornu, cuncentrazione nantu à e so aspettative è bisogni.Stu investimentu strategicu risponde à a crescente dumanda di benessere in casa, in u locu di travagliu è in ogni locu.A bellezza senza rivali di u vetru hè chì e caratteristiche, cum'è a sicurità, a sicurità, u vetru acusticu è di risparmiu d'energia, andanu sempre in manu cù a trasparenza, chì permettenu à e persone di sentenu cunnessi cù u so ambiente circundante in ogni mumentu.
A nova linea di laminazione deve entre in serviziu à a fine di 2023. I travaglii preparatori in a pianta sò digià cuminciati.
Tempu di post: 15-mar-2022